Labienkorrektur - Hudoplastik

Darina

Neues Mitglied
Bu ameliyatı uzun zamandır düşünüyorum. İç dudaklarım çok asimetrik ve sarkık. Klitoris çevresi de kalın bir deri tabakasıyla kaplı. Labioplasti yaptırmaya karar verdim, ancak iki doktor asıl sorunun hodoplasti olduğunu söyledi ve her ikisini de önerdi. Doktorların isimlerini vermek istemiyorum. Doğru doktoru seçmek çok zor. Bir doktor bana eşlik edecek birine ihtiyacım olmayacağını ve o gün araba kullanmadan taksiyle eve gidebileceğimi söyledi. Diğeri ise labioplastiyi yanlardan değil, merkezden daraltarak yapacağını söyledi. Hangi yöntem estetik açıdan daha hoş? Bu ameliyatı daha önce geçirmiş olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi? Hodoplasti ile klitoris üzerindeki derinin çok belirgin hale gelmeden sıkılaştırıldığını söylediler. Her iki ameliyatı da geçirmiş olanlar, doktor seçerken nelere dikkat etmem gerektiği konusunda bana tavsiye verebilir mi? Merkezi kesi ile yapılan ameliyattan sonra eski, koyu renkli deriden bir parça kalıyor mu? Yoksa bu ideal yöntem mi?

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Der Arzt entscheidet nach der Untersuchung über die Methode. Da die Schamlippenstruktur und die Bedürfnisse jeder Frau unterschiedlich sind, diagnostizieren Ärzte meiner Meinung nach individuell. Ich wollte nur einen geraden Schnitt, aber mein Arzt hat zusätzlich eine Klitorisvergrößerung durchgeführt. Wie dir bereits erklärt wurde, wurde die Haut über der Klitoris nicht entfernt, sondern nur angehoben, was sehr schön aussah. Die dunkle Stelle ist komplett verschwunden, denn meine Vagina sieht jetzt aus wie bei einer Barbiepuppe. 😅 Es blieben also keine Schamlippen mehr übrig, was ich dir nicht empfehlen würde. Dein Arzt hat das ja schon erwähnt und die Schnitttechnik erklärt, die er anwenden würde, also achte darauf. Lass dir niemals die Schamlippen entfernen. Der Bereich oberhalb und seitlich der Klitoris muss unbedingt behandelt werden, da er die Sexualität stark beeinflusst. Ich kann es nur empfehlen. 😅

Zurück
Oben